tirsdag, oktober 24

24 dager

Jeg teller ned. 24 dager til jeg fyller 20. Ingen tenåring lengre, da, nei! Gleder meg veldig. Ingen "20-årskrise" her, så vidt jeg vet :)

Det er 2 måneder til jul. Skremmende. Det betyr at det er mindre enn to måneder til jeg er ferdig med mine tre eksamener. Stressende. Det betyr også at jeg om mindre enn to måneder starter et lengre opphold på Feda. Motiverende! Gleder meg!! Skal hjem en liten tur fra torsdag til fredag denne uka - og så reiser jeg hjem igjen allerede fra torsdag til søndag neste uke! Hjemmekjær.no Ü

Nå skal jeg straks på Spicheren og trene i styrkerommet. Geniale sykler der hvor man kan sykle og lese pensum samtidig. Pratisk! Så skal jeg på skolen, drikke kaffe og lese mer fram til forelesning kl 4. Det er i grunnen kjempegreit med forelesning på ettermiddagen - når man faktisk har selvdisiplin nok til å stå opp tidlig og bruke dagen fornuftig. Lese, rydde, vaske klær og trene må vel kunne sees på som fornuftig bruk av dagen?

Forresten. Jeg elsker Jesus.
Det er en fantastsik visshet å vite at jeg er frelst.
Evighetens destinasjon er i boks.
Jeg skal til himmelen, jeg!

"Ja, det er du - JESUS - som gjør livet mitt helt TOPP!"
*Synge på Børudgjengen*

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg blir bare 19 jeg om 2 måneder, og er allerede inni tjueårskrisa. men heldigvis er jeg i australia på tjueårsdagen min. det er motiverende

A sa...

Det er FANTASTISK å ikke være tenåring!!! GLED DEG!!! ;)