lørdag, oktober 28

Mamma og Pappa + Audun Ü

Onsdag kveld kom mamma til Kr.sand for å sove hos meg - så fikk vi ha kvalitetstid sammen, vi jentene :) Torsdag ble jeg med til FEDA, the ultimate place!!! Fredag hadde jeg bestilt tid sammen med pappa, helt fantastisk å være med han! Han er ikke normal i det hele tatt - min originale pappa ÜÜÜ

Poenget - jeg digger mine foreldre! De er de beste foreldrene man kan tenke seg, jeg er så heldig! Takknemligheten til Gud er stor, jeg har all god grunn til å takke!

Kaffe er en velsignelse fra Gud!
Har drukket mye kaffe i dag - mellom "hylleoppsetting", muffinsbaking og film-titting. Hatt en fantastisk dag med min kjæreste, han er helt ubeskrivelig fantastisk! Jeg er takknemlig til Gud for han også, jeg Ü Takk!

I natt skal vi stille klokka. Imorgen er det familiegudtjeneste. Så ut og spise middag med Maria og Tønnes. Koselig! Blir nok en fin søndag. Forhåpentlig får jeg ryddet opp noe i min nye og fine hylle også. Og jeg vil i alle fall kysse Audun 3 ganger. (Helst flere... Tihi...)

Ingen kommentarer: