lørdag, februar 28

FEDA - eg e så gla i deg!

Ja, jeg er altså hjemme. Bare to uker siden sist. Jeg elsker å være hjemme, det gjør godt i kropp og sjel. Å beholde fastlege i gamle-kommunen gir meg en ekstra grunn til å dra hjem. Og det er vel ikke å forakte? :-)

Jeg er imponert over menneskenes blod. Nei, ikke på en ekkel måte. For som regel kan jeg vanskelig takle å se blod. Men når det kommer til å ta blodprøver, da liker jeg det. Spesielt moro når jeg har sett alle kryssene legen har etterlatt seg på blodprøveskjemaet - og jeg vet at ALT DETTE kan man få svar på gjennom blodprøver - da er jeg fascinert!

I går traff jeg Schnuppa mi (les: Lena) og hennes lille, søte Ole Edvin på "kafé" i Kvinesdal. Fantastisk å se henne igjen! Så - om du leser her, Lena - TAKK for et koselig treff! Ü

Mamma'n min er ei flink sydame. Og i dag hjelper hun meg å sy kjole! Det er gøy! Fantastisk gøy å skape et nytt klesplagg - ut av et gardin! Jeg koser meg - og lærer masse av min snille og flinke Mamma!

Hvordan bruker du lørdagen din?
GOD HELG!

Forresten - GRATULERER TIL MARIUS (Hannababy sin) MED DAGEN I DAG! Håper det er en knakende god dag for deg og dere Ü

1 kommentar:

Anonym sa...

Å takk te dg ;) hadde det kjempe koselig på cafe` me dg - synd tia jenge så altfor fort :/
Må ikkje bli så altfor lenge te neste gång :)
Klem Lena ...