onsdag, februar 11

Lett blanding fra mitt liv

Været er nydelig. Snøen gjør meg glad. Jeg elsker at snøen får ligge over tid. Nydelige skaperverk! Gud har så mye fantastisk å vise gjennom årstidene. Superkunstner!

Det er 9 dager til eksamen. Jeg vil måtte tilbringe mange timer med lesebrillene på disse dagene. Å, som jeg ser fram til å bli ferdig med den eksamenen!

Audun og jeg blir snart onkel og tante for 2. gang. Jeg gleeeder meg til å leke med en baby igjen! Dobbel lykke i at Maria og Tønnes også blir foreldre snart, da blir det to babyer å leke med!

Jeg har fått meg ny dato-bok. Det står Ola Westad på den, gullskrift på svart skinn. Den gir meg ei uke over to sider, i stedet for over 6 sider! Den er fantastisk!

Jeg har fått kjempelyst til å gå på ski og renne på snøfjøl nå. Synd jeg ikke har ski som passer eller tid til å reise til et skitrekk for å bruke snøfjøla. Jeg ønsker meg nye langrennski. Eller brukte. Bare som passer. Og sko, selvsagt. Og staver.

Farmor kommer alltid til å være en viktig del av mitt liv. Hun vil alltid være blant mine viktigste forbilder. Jeg tenker mye på henne. Savner å ringe 76471.

Jeg har bestilt legetime og håper jeg vil finne ut hva som er i veien med meg.

Selv om jeg trener for tiden, har jeg fått vondt i ryggen igjen. Dumme eksamenslesning. Håper jeg klarer, gjennom trening, å forhindre at ryggen låser seg like ille som i høst.

Dette ble et usammenhengende innlegg om mitt usammenhengende liv.

Snart har Audun vært min kjære i 4 år. Jeg gleder meg til å feire!

Ingen kommentarer: