fredag, februar 20

PUH!

Ferdig! 10 studiepoeng og ett fag for våren unnagjort. Intenst? Ja, i alle høyeste grad. Spennende? Mer spennende enn et skolefag bør være, faktisk. Stressende? *Nikke bekreftende*
Håper jeg har vist hva jeg kan. Jeg har i alle fall prøvd. Kost meg litt i dag også, ekkelt nok. Hehe...

HURRA!

Da jeg kom hjem nå, lå det en gave fra min kjære og ventet på meg! Jeg ble superfantastisk glad, dette har jeg nemlig ønsket meg. Men på ingen måte trodde jeg at min kjære ville kjøpe det til meg. I alle fall ikke nå. Sammen med beskjeden om å slappe av litt (før jeg må rydde og vaske leiligheten), kan jeg nå nyte gaven - mens min kjære er på skolen. Hehe, tror nemlig dette er en gave som nytes best i ensomhet. Nysgjerrige?

Jeg er nemlig blitt den heldige eier av en splitter ny

BOYZONE - BACK AGAIN...
NO MATTER WHAT !!!




Å, som jeg elsker boybandmusikk! ÜÜÜ
Dette var et viktig tilskudd til Herr og Fru Westads CD-samling!
En gang jentete, alltid jentete :p

4 kommentarer:

Audun Westad sa...

ja, den passer best for deg alene. den er så god at jeg jeg vil ikke bruke opp godheten den cden har... :)

Hør på den hvor mye du vil, så lenge jeg ikke er der ;)

Anonym sa...

Hehehe, veldig bra, Audun! ;)

Visste ikke at det hadde kommet nok en cd. Utrolig! Er den bra bra bra? :D

GODT å høre at det gikk bra med deg i dag, og at du tross alt har kost deg litt i dag! Kjempe bra! :D NYT helgen! KLEMMER!!

Hanna Grethe sa...

HAHAHA! :-) Du har vel en snill mann! Heldig du er!

Fru Irene, ho pene sa...

Ja, er han ikke flink! Jeg er virkelig, virkelig fornøyd! Tror snart jeg har hørt gjennom CD-en 10 ganger :P Og nå som Mamma er på besøk, har hun også forelsket seg i den CD-en, så her har jeg en gaveidé til henne også ;)

Agnete og Hannababy: Jeg digger dere!