torsdag, mars 5

FIRE HERLIGE ÅR Ü


For en person som er så glad i datoer og tall og nedtelling og opptelling - som jeg er - så er dette en virkelig vakker dag! Audun og jeg har nemlig vært kjærester (så forlovet, så gift) i 4 år nå! Det er helt villt å tenke tilbake på alt som har skjedd disse årene. Kjærestetiden, ventingen og håpet om forlovelse, den store dagen 01.06.07, bryllupsplanlegging og framtidsdrømmer, den enda større dagen 28.06.08 - og viten om at vi skal være sammen for alltid!

Kort oppsummert: Det har vært de absolutt beste årene i mitt liv! Og framtidsutsiktene er gode for en stadig utvikling og forbedring, for de som måtte tro at det er mulig å få det bedre enn man allerede har det! Ü

Det kribler fremdeles i magen av forelskelse...
Hver berøring er like god...
Det er alltid like moro å være i hverandres selskap...

Ja, det høres da overdrevet romlemantisk ut, dette.
Men det er ikke tull og tøys.
Det er fakta.
Det er virkelighet.
Det er velsignelse.
Det er HERLIG!!!

Det er min kjære og meg - i 4 år !!!
*Hoppe opp og ned av glede*

(Men jeg må roe meg litt, sitter tross alt på biblioteket her... ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Et herlig innlegg! Særlig siste setning, haha! Håper det gikk bra med intervjuet ditt og at helgen blir like bra som dagen i dag tydeligvis var! Tihi! Glad i deg! Klemmer!!!

Fru Irene, ho pene sa...

Takketakk! :) Intervjuet er ikke før på onsdag som kommer. Ups, da begynte jeg plutselig å grue meg litt.

Håper du får det fantastisk bra med Norge-besøk!
Glad i deg også, nemlig! STOR KLEM :D