fredag, mars 13

Hurra!

Jeg har truffet lille Amilia! Hun er bare helskjønn og nydelig! Deilige, lille babyen! Ü Gjorde meg glad langt inni hjerterota å holde henne. Og den flinke Mamma'n hennes så uforskammet opplagt ut! Hihi...

Og jeg har fått karakteren min i "Kirkens tro" - strålende fornøyd!

Nå er vi på Feda - snart ska mi eda!
Hehe, vi skal egentlig ikke det. Bare passet så godt å rime litt :P

-----

Noe sier meg at det innlegget var litt vel spontant. Utrolig lite spennende for andre å lese. Skrevet i et øyeblikk av lykke. Og lykken varer fortsatt, selvsagt, det er ikke noe som bare varte et øyeblikk. Innser at mine formuleringer kunne tilsi det... ;) I kveld, og i morgen og på søndag skal Mamma, Morgan og jeg delta på Sangfesten i Flekkefjord - i Metodistkirka! Det blir gøy, gøy, gøy å synge og ikke minst bare det å gjøre noe helt annet. 70 personer i "kor for ei helg" kan bli virkelig moro!

Jeg skal strikke i pausene. For det skal Mamma også. Det er fantastisk gøy å strikke.

Hva skal dere bruke helga på? Skal dere øve med et kor i 15-20 timer? Skal dere synge med Garness? Det skal jeg! :D

2 kommentarer:

Åse-Beate og Mathias sa...

Herlig :D ;)

Line sa...

Jeg skal ikke synge ett eneste minutt i kor denne helga... Men jeg skal det i 10 dager i strekk fra torsdag. AGC på turné i hele det danske land.
Denne helga skal Prix-Line være timesvis i butikk. Og ellers finne på morsomme helge-påfunn og kose seg :)
Håper du får ei strålende helg! :)