mandag, mars 16

Viktig nyhet

Dette har nærmest blitt en "nyhetsblogg" i det siste. Forhåpentlig er det kun en fase, da jeg har det for travelt for tiden til å skrive lengre og mer gjennomtenkte innlegg. Nyhetene er allikevel viktige - de gjør meg glad, og jeg kan ikke klare å stoppe meg selv fra å dele dem med "verden" Ü

I dag vil jeg anbefale alle å ta turen innom Simons blogg - og overøse mine gode venner Simon og Kamilla med gratulasjoner;

De har nemlig forlovet seg !!!

Jeg er superglad og helt ubeskrivelig opprømt på deres vegne! Dette unner jeg dere, og det er fantastisk å se hvor lykkelige dere er!

Gratulerer, kjære venner!


Ellers er jeg fremdeles lykkelig over å ha blitt tante igjen, og gleder meg noe enormt til å treffe vår nye nevø til helga! Gud er GOD og velsignelsene i livet er MANGE!

The sun will not go down in a thankful heart!
~Garness ~

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du er go du! Det skal du vite! :)

Kamilla sa...

TAKK, Irene!
Som Simon sier, du er god! :D

Gled deg til 16 måneder med bryllupsplanlegging;)