tirsdag, juli 21

Übersunne og selvkomponerte pannekaker

Hva gjør jeg hvis jeg er sulten på et enkelt brødmåltid - men ikke har brød i hus - og ikke gidder å kjøpe brød, da jeg bare skal sove i leiligheten ei natt, før jeg drar herfra igjen?

Mitt forsøk:
* 2 egg (helst fra Mammas frittgående høner på Feda)
* En god slump havregryn
* En slump linfrø
* En slump sesamfrø
* Litt hvetemel
* 2-3 ts kanel

Stekes på panna, et par min på hver side. Serveres (til meg selv) med syltetøy på (helst Mammas bringebærsyltetøy) og nytes.

Forsøket funket fint!
Jeg er mett og god, og maten smakte sunt og godt!

Har du noen gang prøvd deg fram og laget noe som viste seg å være en suksess?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe... Det der så mer ut som oppskrifta på en noget spesiell omelett enn ei pannekake...

har sendt tegninger nuh!

mle