torsdag, august 13

Sjug...

Jeg er blitt syk. Kan ikke gå på jobb i kveld, og det er virkelig kjedelig. Jeg har bare 3 vakter igjen (inkl. i kveld), så jeg skulle virkelig ønske jeg kunne gått på jobb i kveld. Men når jeg ikke en gang orker å rydde noe i denne (mildt sagt) rotete leiligheten, da er jeg virkelig ikke i form.

Nå har jeg dopet meg ned, drukket te m/honning og stilt meg inn for å se hundehviskeren, One tree hill, home and away, friends - og programmene som følger ;) Stort sett det jeg orker i dag.

Jeg skal forresten være publikum under Partilederdebatten i Festningen her i Kr.sand på mandag kveld. Så mulig du ser meg på TV - sittende blant tilhørerne i gul t-skjorte, mens jeg klapper ukontrollert og uavbrutt :p

3 kommentarer:

Anonym sa...

God bedring! Bli frisk fort!

Ingunn sa...

God bedring.

Ingunn

Line sa...

God bedring :)