torsdag, oktober 8

OM TO DAGER

Skal storebror gifte seg med sin vakre Ragnhild!
Og jeg GLEDER meg så utrolig til den dagen!
Det kommer til å bli helt fantastisk spennende, rørende, bevegende, koselig, vakkert, nydelig, tårevått, latterfylt, gledelig og bobler-inni-brystet-gøy!

Om to dager skal også Lill Therese og Jan Martin gifte seg
og jeg er skikkelig vanvittig glad på deres vegne også!
Skulle ønsker jeg kunne være to steder på ei gang
- så jeg kunne overvære begge vielsene!

Heldigvis er Gud til stede i begge bryllup og overøse begge brudepar med sin kjærlighet og velsignelse - for dagen og for framtiden. Det er min inderlige bønn!

Å, jeg elsker bryllup! Det er så vakkert og så riktig!
Jeg GLEDER meg sammen med de kommende brudepar og ser fram til en FESTDAG på lørdag!

*HOPPE OPP OG NED AV GLEDE*

1 kommentar:

Anne Line sa...

Herlig å høre! Da er det bare å gratulere Morgan og Ragnhild =)