fredag, september 10

NY START !!

Hei - alle dykk der ute! Ü

No er det på tide å starte opp att. Og i staden for å bytte nettstad og plattform, endrar eg heller litt på sida her.

Min nye og endra blogg vil vere ein kreativ stad.
Eg kan sjeldan leve utan eit strikketøy eller hekletøy i hendane, og eg har etter kvart mykje ferdigprodusert eg kan vise dykk.

Like mykje som eg vil vise dykk kva eg lagar, vil eg samle bilete og omtale av det eg lagar for mi eiga skuld. Eg håpar eg etter kvart vil sjå ei utvikling i nivå på arbeida, så eg kan sjå attende og smile over ei utvikling i kreativitet og vanskegrad. I tillegg vil arbeida minne meg på kven eg har laga dei ulike tinga til og kor mykje dei (håpar eg) likar det eg har laga til dei.

Kan hende dykk vil vise meg kva dykk lagar og? Inspirasjonen over å sjå kva andre lagar er stor, og eg ynskjer gjerne tips og idear til nye prosjekt! Ü

Me strikkast!
- Irene

5 kommentarer:

Anne Line sa...

Fantastisk, Irene! Jeg gleder meg til å se hva du har prodsert og håper selv på litt inspirajson. Hittil er det blirr mye sokker, luer og tøffler. Så jeg har stooort bedringspotensiale ;p

Lykke til og kos deg med strikkinga! :)

Kamilla sa...

Hurra! Har ventet på at du skulle starte bloggen igjen;)
Du er forbildet mitt:) Har en liten idé selv (i tillegg til teppet som jeg nå har laget 12 av en million lapper til;)), så kanskje du snille vil hjelpe meg litt igang etterhvert:D

Gleder meg til å følge med! :D

Line sa...

Oi! Liv i bloggen :D

Jeg hadde faktisk tenkt at dette skulle bli året der jeg ble kreativ, så litt inspirasjon skal komme godt med. Gleder meg!

Anonym sa...

Velkommen tilbake! Hurra hurra :) Gleder meg til fortsettelsen!

Fru Irene, ho pene sa...

Tusen takk, alle saman! Eg skal kome igang med blogginga om nokre dagar. No er eg heime og ser på ei lita niese! <3 Eg har mellom anna produsert nokre ting til jentebabyen!

Klem, Irene