mandag, oktober 25

SELBUSOKKAR TIL MIN STOREBROR

 Det er fantastisk morosamt å strikke etter mønster, sjølv om det tek lengre tid og er litt av ei god utfordring i blant! Til min kjære bror sin bursdag i 09 strikka eg desse selbusokkane!

 Det fyrste biletet er av en nesten ferdig sokk - med nokre lause trådar her og der.

Det andre viser ein sokk på ein glad-bror-fot! Ü

Eg hugsar ikkje kva for eit mønster eg nytta. Men det er jo selbu-mønster "overalt", så det kan dykk finne sjølv ;-) Dette er i alle fall eit litt meir spennande sokkeprosjekt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

kjempefine!

Jeg fikk herlig hjemmestrikkede selbuvotter fra en god venninne - gaver blir jo ikke så mye finere enn som så ;)

Anne Line sa...

Så fine! Ei av de jeg bor med har akkurat gjort ferdig sitt første par.. Men fy, det krever tålmodighet! Jeg tror jeg skal øve meg på å strikke etter oppskrift før det blir mønster :p Det blir i hvert fall ikke fær etter julegavene er ferdige ;p

Yoko sa...

Vad fina! Vantfötter!