onsdag, februar 18

E K S A M E N S L E S E D A G



Haha, dette skikkelig gamle bildet understreker godt dagens følelse. Fant det på pc'en nå, lette etter et eller annet lurt å poste på bloggen. Da kan man vel si at mobilbilders mange funksjoner (med "flotte" rammer og slikt) endelig kom til sin rett. For i dag føler jeg virkelig eksamenspresset og haugene med notater og bøker bygget opp rundt meg, slik som på bildet. Jeg burde lese nå, ikke sitte her og skrive tull på bloggen. Hatt litt oppsummering på skolen i dag, i tillegg til mye nytt pensum, og jeg kjenner at jeg ikke akkurat har full kontroll.

I går mistet jeg dessuten også litt verdifull lesetid... Jeg fant nemlig ut at det tar tid å fylle ut et skademeldingsskjema... Josefine (bilen vår) og jeg var nemlig så heldige at ei dame bestemte seg for å rygge i oss. Vi stod stille (siden hun, i bilen foran oss, stoppet opp helt plutselig), da hun hurtig rygget i oss uten å sjekke speilene først... BANG! Tuuuuuut! Heldigvis er bare den ene skjermen på bilen bulket, så Josefine er kjørbar fremdeles. Men det er allikevel utrolig k j e d e l i g å oppleve noe sånt. Godt det går på hennes forsikring...

Nå er det MAT og LESING og snart HJEMME OG BORTE på programmet.
Ønsker dere alle en strålende dag!

---

Åååh... Det er slitsomt å lese. Klarer ikke konsentrere meg. Kniper øynene sammen og håper det skal være fredag ettermiddag når jeg åpner dem igjen... Men neida, det er fremdeles onsdag - og to dager til jeg er ferdig med eksamen. Dessuten er jeg ikke i form heller, kvalm og vondt i hodet... :(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, vi har eksamen samme dag! :D Så jeg føler DYPT med deg i alt!! Og er gørrlei av å lese og vil MYE heller sove på sofaen med koselig film i bakgrunnen! JA til at det blir FREDAG FORT! :) Klemmer!

Fru Irene, ho pene sa...

Ja, det har vi visst! Føler DYPT med deg også, og ber om at du må klare å lese og komme deg gjennom siste lesedag med et smil om munnen. Snart er det fredag - DA kan vi sløve på sofaen og se koselige filmer og være med hyggelige mennesker uten å tenke på eksamenen som venter! :) Store klemmer tilbake!