søndag, februar 15

Godt å være på F E D A

Det er fantastisk godt å være hjemme. Her får jeg senket skuldrene - selv midt i stesset. Men et par frustrerte utbrudd over arbeidsmengde og manglende kontroll på pensum kommer allikevel til overflaten. Jeg er jo fremdeles meg, ikke sant? Og da er det naturlig med frustrasjon og irritasjon i en eksamensperiode.

I går gikk jeg på ski med Morgan og Ragnhild! Jeg fikk nemlig nye ski av mine kjære foreldre. Jeg har ikke gått på ski på mange år, så dette var en positiv opplevelse! Gøy, gøy, gøy!

Jeg leser pensum og er frustrert over manglende motivasjon. MYE å sette seg inn i. Sukk. Mamma sitter på andre siden av bordet og leser til sin eksamen. Så avbryter vi lesingen i ny og ne for å prate litt. Mamma'n min og jeg prater nemlig mye sammen. Vi er venninner! Snart skal vi ut og gå tur. Kanskje litt frisk luft kan hjelpe litt mot den stadig tibakevendende trøttheten som jeg kjenner på?

Noen ganger blir jeg skrekkelig irritert over andre mennesker.

Ingen kommentarer: