fredag, februar 13

Hurra!

Hurra! Jeg kommer til å bli innkalt til jobbintervju i neste uke!
Det sa den snille dama i telefonen!

Hurra! Jeg skal til FEDA til Mamma og Pappa i morgen! OG jeg skal treffe storebror!

Hurra! I kveld er det musikal i Vågsbygd - "B-sides of broadway"! Jeg gleder meg masse!

Hurra! Line har bursdag i dag!
Gratulerer med dagen, søte Prix-Line! Ü

Det er viktig å rope "hurra!" i blant. Da blir dagen mye lysere og vakrere og mer positiv!

Og et lite Hurra! til... Det er straks Home and Away på TV Ü

6 kommentarer:

Line sa...

Lykke til med jobbintervju, - så spennende!

Og tusen millioner takk for koselig bursdagshilsen, snille Irene :D

Anonym sa...

Spennende med jobbintervju :) Var alt for leneg siden jeg har vært her, glemmer liksom ut denne bloggverden :) Tenker på dere! Klem

Fru Irene, ho pene sa...

Line: Takk, jeg er spent på når jeg får høre noe. Er klar for noe annet enn prix-jobbing ;) Håper dagen din var bra!

Lise: Hehehe... Koselig du stakk innom da :P Tenker på dere også. Hadde vært moro om dere tok en tur til Kr.sand ei gang. Eller vi til Stavanger. Lenge siden vi har sett dere... Klem!

Anonym sa...

Vi skal prøve å ta en tur til kr.sand snart, finn ola har bare hatt det veldig travelt på skolen. Så vi er egentlig lite hjemme i Kvinesdal også :(
Men skal se om ikke hvertfall jeg rekker en tur før sommeren :)

Fru Irene, ho pene sa...

Du er hjertelig velkommen på besøk! Hadde vært koselig å catche up snart :)

Line sa...

Heheh, så du synes ikke prix er det gøyeste i verden nei...? :)
Jeg hadde en veldig veldig bra dag ja!