torsdag, februar 12

Noen ganger...

Noen ganger krever dagen at man må endre litt på fargene. Fargene ute endrer seg. Og fargene i meg endrer seg. Forandring fryder, sier de smarte. Eller de som liker klisjéer.

Noen ganger må man bare legge seg tidlig. For man har vært en flink lesebabypandapus når man har vært alene hjemme. Og da tar trøttheten overhånd etterhvert. Dessuten er det ingenting spennende å se på TV. Og ingen å prate med.

Noen ganger gir man Gud et kompliment. Det er blant annet når man ber Ham om store ting. Det sa Teresa av Avila. Og jeg ber om store ting. For min egen del, ja. Men mest for andres del. Ingenting er umulig for Gud. Det er derfor han forvandler naturen til det mest fantastiske vinterlandsskapet nå for tiden!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei, skjønne Irene!
Elsket Teresa av Avila sitatet; at det er som å gi et kompliment til Gud å be om store ting! Det er jo virkelig sant, jo! Jeg ber om altfor store ting, men nå kan jeg trygt i ro fortsette å be for de. :D Gud er STOR!! Og takk og pris for det! :D
Håper dere har det bra for tiden! Luen du har strikket ble kjempe fin! Jeg er virkelig imponert!! :)
STOR klem fra Agnete :P