onsdag, mars 18

Fremmed nummer

Jeg liker vanligvis ikke å ta telefonen når jeg ikke kjenner nummeret som ringer meg. Telefonselgere er ikke mine beste samtalepartnere. Jeg er rett og slett ikke komfortabel med å svare på telefonsamtaler når jeg ikke vet på forhånd hvem som ringer.

I dag tidlig ringte telefonen med et nummer jeg ikke kjente til. Flink som jeg er (siden jeg jobber med å overvinne min "telefonfrykt"), så besvarte jeg samtalen - og jeg angrer ikke Ü Dama i andre enden kunne rett og slett...

TILBY MEG JOBB!

Hurra - jeg er straks fast ansatt på Valhalla Omsorgssenter! Jeg GLEDER meg skrekkelig mye! Opplæring allerede på mandag - og da er jeg igang! Hver tredje helg + tilkalling + sommerjobb, helt hundre! Jeg er glad og fornøyd - og ikke minst takknemlig for at det har ordnet seg så bra! Halleluja!

The door might open on the seventh knock!

~Garness~

2 kommentarer:

Line sa...

Gratulerer, og lykke til! :)

Anonym sa...

Gratulerer, kjære! Så gøy!! :D