søndag, mars 29

Hvorfor stiller man klokka?

I dag tidlig var det tungt å komme seg på jobb. Den første timen på jobb gikk jeg rundt i halvsvime og klarte ikke tenke logisk i det hele tatt. Heldigvis bedret det seg fort, og etterhvert var det pasientene som overtok den ikke-logiske tankegangen... ;)

Jeg er kjempestolt over å ha kommet gjennom ei uke med 5 travle jobbedager! Heldigvis blir ikke hver uke slik som dette, da jeg kun har hver 3. helg fast. I tillegg blir studiene tilsidesatt hvis jeg jobber for mye, og det kan vi ikke ha noe av.
Det verker i bein, armer, rygg og nakke - og jeg er stuptrøtt (selv om jeg sov en time i ettermiddag). Det blir nok en tidlig kveld i kveld, kjenner jeg har en del søvn å ta igjen. Selv et A-menneske kan bli trøtt etter å ha stått opp klokken 6-7 to dager på rad. Nemlig! Ü

Nå vil jeg innta horisontalen...enten med ei bok, eller TV, eller film, eller bare ligge stille - strak ut. Jeg er trøtt :-s

Jeg er forresten overveldet over god respons på forrige innlegg...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Morsom bloggen din ser ut nå :) Så bra at det går bra på jobb!! De er heldig som har fått deg der!

Slapp av og sov godt!!

Line sa...

Gøye påskekyllinger du har fått :)
Jeg aner ikke hvorfor man stiller klokka, men jeg synes den alltid skulle bli snudd en time tilbake, istedet for fram...

Fru Irene, ho pene sa...

Kristin: Takk! Fant meg ei side med gratis-bakgrunner :)
Du er snill, du!

Line: Påske rett rundt hjørnet, vet du! Bra turneen gikk fint!