onsdag, mars 11

Jobbintervjuet er ferdig

Da var jobbintervjuet unnagjort. Tror det gikk bra, følte jeg fikk god kontakt med avdelingslederne som intervjuet meg. Fortalte om meg selv, mine planer og mine erfaringer fra eldreomsorgen. Hva kreves for at et arbeidsmiljø skal være godt? Hva kan jeg bidra med til å gjøre et arbeidsmiljø bra? Har jeg problemer med å jobbe i et hektisk miljø?
Jeg drakk kaffe, smilte og prøvde å være så hyggelig, utadvendt og ærlig som mulig. Nå er det bare å vente. Hvis de vil ha meg, må de sende innstilling til fagforbundet. Så hører jeg kanskje noe om ei ukes tid... Det er spennende, for jeg har virkelig lyst på jobb der!

3 kommentarer:

Line sa...

Jeg heier på deg :)

Ufrivillig barnløs sa...

Så gøy det gikk bra :)

Fru Irene, ho pene sa...

Line og Ufrivillig barnløs: Tusen takk! Ü Nå må jeg bare vente og se :)