mandag, april 20

Dagbokinnlegg

1 måned igjen til 20 mai. - og sommerferie! Bare en oppgave, en eksamen og en emneprøve igjen. I dag skal jeg begynne med oppgaven. Min kjære mann har gjort det lettere for meg å komme i gang med skrivingen. Han har nemlig hjulpet meg med å skrive disposisjon til oppgaven (for meg) - en fantastisk overraskelse! Jeg har verdens beste mann!

Jeg har hatt min første ordinære jobbehelg, og det gikk fint. Var nervøs foran første vakta, men det gikk også på et vis. De har byttet ut litt rutiner, så jeg ble sendt mellom alle tre gruppene. *Puh* Merker det er slitsomt å jobbe. Jeg blir stiv og støl i armer og rygg. Etter sommerferien kommer jeg til å være kjempesterk! :-) Kjenner det er meningsfullt å jobbe med eldreomsorg. Kanskje det ikke var så dumt å søke på en slik jobb? Lærerikt, i alle fall.

Ønsker alle en strålende vårdag - med jobb, skole, sol og smil!

Jesus kan ikke glemme oss;
Vi er inngravert i håndflatene hans!

Lois Picillo

Ingen kommentarer: