fredag, april 17

Tusen tanker

Jeg er på Feda.
Det var begravelse i går.
Både i går og i dag skinner sola.
Jeg er sliten i hodet.
Mamma og jeg skal drikke kaffe på verandaen.
Vi var på butikken i stad.
Jeg kjøpte halspastiller.
I morgen skal jeg på jobb.
Første ordentlige jobbehelg.
Håper ikke jeg blir ordentlig forkjølet.
Jeg leser Brødrene Løvehjerte.
Husker ikke hvordan historien går.
Mitt nye prosjekt er å lese mange bøker
av Astrid Lindgren og Anne-Cath. Vestly.
Det er på tide å friske opp i barnelitteraturen min.
Snart er jeg ferdig med sokkene i halvpatent.
Da står nye barneklær for tur.
Jeg er avhengig av å strikke.
Og jeg er avhengig av menneskene jeg er glad i.

Det er viktig å gjøre mest mulig ut av samværet med de som står en nær - så lenge en har dem. Husk å fortelle familie og venner at du er glad i dem!

4 kommentarer:

Hanna Grethe sa...

Jeg er avhengig av deg! :-)

Anonym sa...

Meg gla i deg, søs!

Kamilla sa...

Jeg er glad i deg, Irene!
Og jeg gleder meg til å se deg igjen i morgen :)

Fru Irene, ho pene sa...

Hannababy: I lige måde! :D

Anonym: Å meg e gla i deg, persille!

Kamilla: Samme til deg, solstråle! Kjempeglad i deg :D