mandag, august 24

Bilmekaniker Westad

Jeg leker bilmekaniker og blir skitten på fingrene.
Håper ikke Josefine (bilen) prøver å si at hun vil pensjoneres.
Jeg leser i andres innleverte og beståtte masteroppgaver og kjenner jeg vil skrive en selv.
Håper mine begynnende mastertanker kan utvikles i riktig retning!

Lesesalen vi masterstudenter ble tildelt var folketom og deilig. Mitt nye studentkort funker bedre enn det gamle, så nå kommer jeg til og med inn på lesesalen. Bøker er bestilt, flere artikler er lest, og jeg må si at jeg har kommet godt i gang nå. Men fortsatt så hater, hater, hater jeg å lese tungt og innviklet pensumstoff på dustete engelsk!

Forresten er en venninne fra tidligere tider så heldig at hun har fått baby i magen sin. Det synes jeg er koselig - og jeg drømte ei natt om at jeg fikk lov å kjenne på den voksende magen.

Ingen kommentarer: