tirsdag, desember 1

1. desember


(Bildet er, som dere ser, lånt fra FreeFoto.com)
 
I dag er det 1. desember! Ü
I år har jeg gledet meg mer enn noen gang til julemåneden.
Jeg må bare bli ferdig med hjemmeeksamenen jeg jobber med,
så er det julekos og pakking og flytting og julefeiring på programmet!

Ønsker dere alle en GOD 1. desember!
Tenn lys, spis klementiner, gå tur i sola (det er sol på Sørlandet), hør på julemusikk, drikk adventste, pakk inn julegaver, plukk granbar fra skogen til å pynte med, strikk julegaver til deg selv og andre - nyyyt at det endelig er 1. desember! Ü

God førjul!
Irene

3 kommentarer:

Ufrivillig barnløs sa...

God førjul til deg også :)

Tara sa...

heisann...og takk for koselig hilsen på bloggen min:)
viktig å kose seg i adventstiden...nyte de små øyeblikkene:)
lykke til med eksamen...både mann og eldstesønn er midt i eksamen/tentamenstid nå...skal bli godt når det er unnagjort:)
nyt dagene!!!
klem tara:)

Fru Irene, ho pene sa...

Hei Tara :) Takk for det! Som du ser så kunne jeg ikke holde meg - og måtte bruke et innlegg for å tipse andre om den flotte bloggen din. Lånte et bilde til det formål, håper det er greit :)

Blir deilig når eksamenstiden er unnagjort. Jeg nærmer meg ferdig med skrivingen, så nå er det snart f-e-r-i-e :)

Ha en god dag!
Klem Irene