onsdag, desember 2

2. desember

Jeg vil bruke denne artige dagen til å anbefale dere alle en av mine nye bloggoppdagelser. Det var vel for et par dager siden at jeg kom over denne fine bloggen; Happy in pink. Bloggen er annerledes. Det er ei mor som gjennom fantastiske foto og veldig beskrivende ord forteller fra sin spesielle hverdag. Hun har en skjønn gutt som har autisme - og hun lar oss få bli kjent med ham gjennom sin fine blogg.


Bildet er lånt fra gårsdagens innlegg på Happy in pink :)


Ja, jeg vet at lista har blitt lang over blogger jeg mer eller mindre følger. Man må jo ha noen oppmuntrende avbrekk mens man skriver hjemmeeksamen :-)

Dette er også oppmuntrende under eksamensskrivingen - nemlig ny parkett i ny leilighet. Om 16 dager skal alt være flyttet til ny leilighet!

Ingen kommentarer: