fredag, desember 4

3. desember - SNØ



I dag var det nesten slike tilstander igjen i Kr.sand. Vi våknet nemlig til SNØ! Hva hjelper bedre på julestemningen i begynnelsen av desember? Jeg ble hoppende glad - og samtidig litt arg... siden jeg ikke fikk tid til å leke i snøen. Men jeg kan med et smil konstatere at det kom snø i desember - og at vi fikk oppleve litt snøkaos i Kr.sand denne vinteren også. Vi flytter jo straks videre, så januar/februar-kaoset får vi ikke med oss ;-)
Bildene er fra snøkaoset i 2007. Det var stas! :-D

Jeg liker snø.
Jeg liker våre gode venner som vi hadde det så koselig hos i kveld at vi nesten ikke ville dra hjem igjen.
Jeg liker at det er færre og færre dager til vi reiser hjem til jul.

1 kommentar:

Elin | Draumesidene sa...

Hei Irene, du pene :) Likte deg før eg såg bloggen din! Herlig navn du har! :) Ser at du har fått snøv! Det er litt her også, som held på å smelter... Men det kan no kome meir? Eg vil kome inn til deg igjen, men i dag er her HUSVASK! Så no må eg tilbake til bøtta mi!

Ha ei alldeles herlig desemberhelg!

Klem frå Elin :)