tirsdag, desember 8

Kan noen hjelpe meg?


(Bildet er lånt fra http://ronille.wordpress.com/)

Jeg har i det siste fått dilla på å strikke kjøkkenkluter. Det går fort unna, og det vil bli koselige "ekstra-gaver" til jul. Husker at jeg for noen få dager siden var innom en av de mange fantastiske interiør-/hobbybloggene som jeg er blitt hektet på, hvor jeg så bilder av en kjøkkenklut med et "rillestrikket" hjerte midt på. Og nå finner jeg den ikke igjen... Har lett gjennom mangfoldige blogger og søkt på google og diverse i tillegg... Noen som enten har mønster/oppskrift på kjøkkenklut m/hjertemønster, eller vet hvor jeg kan finne det? :-) Ville gjort meg veldig glad!

Ellers er jeg 99,9% ferdig med hjemmeeksamen, så nå nærmer juleferien seg med stormskritt! Hurra!
Ønsker dere en god dag!

Irene

5 kommentarer:

Lill Therese sa...

Her er en klut med hjerter, men jeg ser ingen oppskrift... http://randisverden.blogspot.com/2008/06/oppskrift-p-pavalova-litt-til-kjkkenet.html

Håper du finner ut av det!
Klem til deg

Ufrivillig barnløs sa...

lykke til med den siste 0,01 % :o)

Fru Irene, ho pene sa...

LillPill: Jeg bare teller meg fram på bildet. Tusen takk, du er en knupp!

Ufrivillig: Tusen takk! Nå gjenstår det bare at mannen skal lese gjennom og se hva han synes - så det blir levering i morgen!

Ida sa...

Så flink du er!

Regner med du har sjekket ut drops design?

Fru Irene, ho pene sa...

Ida: Takk :) Jeg har sjekket ut drops, men de har dessverre ikke det mønsteret jeg leter etter. Fortsetter å lete, jeg :)