torsdag, desember 9

KONKURRANSE HJÅ MARTOTOPIA


Vakre og inspirerande Marte har ein konkurranse på bloggen sin!
Veit du ikkje kven Marte er - eller har du ikkje lese bloggen hennar? 
Då vil eg tilrå den på det varmaste (det har eg gjort tidlegare òg, så eg gjer det ikkje berre grunna konkurransen...) Ü

Marte lagar sløyfekjærleik av gamle vintagestoff
- sløyfekjærleik som både nål, hårklemme og smykke.

Eg har kjøpt ein sløyfekjærleik tidlegare,
og eg liiiiiiikar den så godt!
Ho laga til og med på bestilling
- sidan eg (bombe, bombe) ville ha ein i oransje Ü

No hadde det vore morosamt å vinne ein sløyfekjærleik
- og då har eg aller mest lyst på ein som smykkar seg... <3

Men uansett 
så tykkjer eg DU bør lese bloggen til Marte

3 kommentarer:

Anonym sa...

Marte er en stor inspirasjon i hverdagen! Jeg har selv to herlige «sløyfekjærleikar» ;)

Fru Irene, ho pene sa...

Eg har berre ein - førebels! Men den er vakker! :)

Du er ein inspirasjon, du òg, T! :)

rsgoldget sa...

The best way to properly use the pickup trucks is by a new sign balance magic formula that permits easy accessibility for the Seer's Village financial institution. The sign is actually west involving McGrubber's forest as well as level Something like 20 agility.
RS 2007 Gold

Cheap RS 2007 Gold