onsdag, oktober 6

STRIKKING ER TRENDY - iflg. VG Nett

Nordmenn strikkar som aldri før
"Urnorske strikkemønster som elg, kross og kringler er hottere enn noen gang, og skal helst være hjemmelaget. Men strikkedesignerne Arne & Carlos har en anbefalning til deg som skal strikke:  – Tenk enkelt!
Når gradene kryper sakte men sikkert nedover, er det ingenting som er bedre enn å pakke seg inn i en stor ullgenser, et tykt ullskjerf og en varm lue.  Ekstra deilig er det kanskje når du har gjort deg fortjent til det, ved å ha strikket plagget selv."

Hurra! Ü

4 kommentarer:

Anne Line sa...

Herlig! *liker*

Anonym sa...

hehe, ja, trendy med rette ;) jeg håper virkelig jeg får tid til å lære meg å strikke en gang..

Har du en fin høst i strikkegenseren? ;)

Celina - Sminkeblogg sa...

Jeg skulle ønske jeg ikke hadde glemt hvordan man strikket! Får ta en lynkurs hos mamma neste gang jeg jeg er hjemme på besøk hihi! Absolutt kult med noe man har laget selv som ingen andre har!

Fru Irene, ho pene sa...

Anne Line: Eg òg!

Skuggevals: Det trur eg du klarar fint! Eg har ein fin haust - i både sjølvlaga og kjøpt strikkegenser. Godt å ta dei fram att!

Celina - Sminkeblogg: Takk for kommentar! :) Om du ei gong har kunnet strikke, så tek det ikkje lang tid å friske det opp! :) Lukke til! GØY med ting som er heimelaga!