mandag, september 27

TILRÅDING EIN MANDAG MORGON

Eg tenkte eg skulle kome med ei viktig tilråding til dykk der ute - sjølv om eg trur mange av dykk allereie kjenner til det...

På det herlege internettet er det mange måtar å få tak i spennande hekle- og strikkeoppskrifter, men den (etter mi meining) beste sida er;


Her finner du haugevis med fine mønster og oppskrift - til mor, far, barn, leiker, tepper osv... Og det beste av alt; ALLE OPPSKRIFTER ER GRATIS! 

Eit heitt tips; Du kan følgje GARNSTUDIO på FACEBOOK! (Søk berre opp Garnstudio DROPS design!) 


Som de kanskje såg, så var båe plagga i forrige innlegg strikka etter mønster henta frå nettopp garnstudio Ü

1 kommentar:

T sa...

En dag skal jeg lære meg å strikke og å hekle, og da skal jeg benytte meg av dette tipset ;)

Håper du har en herlig høst!